lauantai 21. marraskuuta 2009

TORI(NOITA)

- Tällä viikolla olen ollut useaan otteeseen eri toreille eri asioiden tiimoilla. Joko yksi, Josefinin, perheen, tai naapureiden kanssa...Ja kaikkea mukavaa on löytynyt vaatteista koruihin...ja halavalla!
- Eilen oli naapureiden naisten kanssa kiinatorilla muutaman tunnin. He halusivat viedä minut vaateostoksille...en kyllä pyytänyt. Lähdin kuitenkin matkaan ja olipa heillä intoa näyttää minulle toria ja vaatteita. Hyvät tinkauskaverit tosiaan oli matkassa, sillä valkonaamani takia hinta pysyy aina hippusen korkeammalla. Torireissukaverini ovat konkareita vaatteiden ostamisessa...heillä on aina muodin mukaiset vaatteet ja lapsetkin hyvin vaatetettu. Olipa yllätys tosiaan löytää sieltä kamalan likaiselta torilta niinkin paljon kivoja vaatteita. Mutta samalla koin jonkinlaista kulttuuristressiä siellä kulkiessani: Mitä, jos minun täytyisi aina ostaa vaatteeni ja tavarani täältä...ei kovin houkutteleva ajatus. Kuitenkin laoystäväni olivat innoissaan torilla kanssani ja löysinhän minä lopulta sopivankokoisen villatakin. Ja halavalla!
- Tänään olimme koko perheen voimin toisella torilla vaateostoksilla. Löysin eilen sieltä kaupan, jossa myydään amerikkalaisia merkkivaatteita edullisesti. Benjamin ja minä saimme paksut villatakit ja halavalla!
- Ostimme samalta torilta minulle jo etukäteen hääpäivälahjan (jonka tosin saan vasta hääpäivänä). Rakastan laohopeakoruja ja erityisesti hopeapallomallisia. Sain valita kaula- ja käsikorut ja ne ovat niiiiiiin ihanat! Tosin ei enää niin halavalla!

Nyt loppuu torinat ja alkaa elokuvailta. Eilinen peli-ilta kun kesti kahteentoista illalla, joten peli-ilta siirtyi tähän iltaan. Mukavaa lauantain jatkoa!

Ei kommentteja: